Pälsälsklingar- Blogg om djur, skriven av djur ;)

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Tråkdag!

Av Djuren - 17 mars 2011 13:05

Just nu håller mamma på att packa ner alla våra saker i lådor, vi förstår inte riktigt varför men det känns att något är på gång. Idag har vi sovit länge för mamma hade ont i huvudet och nu ligger vi och sover igen då hon sitter vid datorn. Kan man ha tråkigare?? Dessutom är Tilda, mormors hund här och hon är en riktigt sömntuta!


Om vi har tur så blir det en promenix i bergen sen :)


/Nos puss från Eddie & Nova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Djuren - 16 mars 2011 14:48


Hej!   Mitt namn är Wilda och jag är nykomlingen i familjen. Jag är räddad från att bli skjuten och mamma blev lite extra kär i mig så jag fick stanna :) Mina andra syskon har flyttat till nya familjer och jag har min familj här. Älskar alla mina...

Av Djuren - 16 mars 2011 14:45


Mamma har försig att vi är smutsiga ibland och då måste vi bada, tror mest hon gör det för att vi ska lukta gott :) Jag gillar verkligen inte att bada, försöker ta första vägen ut, trots att badkarskanten är hög. Ibland lyckas jag men igår var husse ...

Av Djuren - 3 november 2010 16:14

Japp nu har ÄNTLIGEN mamma gjort en ny hemsida till oss. Den är inte klar än men den ligger upp i alla fall på ViDjur.se   Kolla gärna in den :)   Mjau och Vov! ...

Av Djuren - 17 augusti 2010 14:59

La upp detta på min andra blogg med så tänkte att ja lägger upp den här med för dom som vill läsa...   När jag bodde i hus så var jag väldigt aktiv inom hemlösa katter och egentligen vill ja inte ens tänka på hur många som ja räddat för det ä...

Av Djuren - 17 augusti 2010 14:53


Ja som rubriken lyder, ja är verkligen ett bus frö om nåt!! Igår slet ja mammas tablettask i tusen bitar och alla de läskiga lakritsbitarna hamnade med dräggel i sängen som mamma precis bäddat. Jätte kul va det!! Det tyckte dock inte mamma... Förra v...

Presentation


Vi som bloggar i denna bloggen till familjen Pälsälsklingar. Här får ni följa vår vardag & allt som händer hemma hos oss!

Omröstning

Vilket husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Både hund och katt
 Gnagare
 Häst
 Kräldjur (ex orm & ödla)
 Flera olika husdjur
 Annat
 Har inga husdjur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards