Pälsälsklingar- Blogg om djur, skriven av djur ;)

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

I fångenskap

Av Djuren - 19 april 2010 13:33

ja lever i fångenskap, uppenbarligen! De andra får gå och inte ja. Livet suger! Lilla mamma säger att ja måste besöka doktorn innan jag får gå ut fast ja tänker då inte gå till doktorn. Har hört ryktesvägar att han inte alls e snäll! Så ja får väl leva i fångenskap resten av mitt liv då, har inte mycket till val låter det som!


Denna dagen:

05.30 Vaknar och går upp för att se om det finns mat

05.32 Inser att det inte finns mat

05.35 Hoppas upp på diskbänken för att se om det finns nåt gott där, nej så klart inte!

05.40 Går in och försöker väcka mamma, hon vägrar stå upp! Ja skriker lite men inget verkar röra hennes sömn. Ja får lägga mig en stund och vila

07.10 Inser att ja somnat och måste upp och kolla maten igen, fortfarande inget i skålarna

07.15 försöker väcka mamma men inser att jag mår illa och ja spyr på golvet. Skönt att rensa magen. Jag tror inte mamma såg det så för nu väckte ja henne. Hon säger nåt fult ord, tror ja. Sedan torkar hon upp.

07.23 Äntligen mat

07.25 Äntligen toa

07.30 In till mamma och sova frukost!


En vanlig morgon imitt liv, ni kanske förstår att det inte är såå underhållande! JAG VILL UT!


//meya

 
 
Bella

Bella

22 april 2010 13:06

HAHAHA, stackars liten!
//Bella*

http://truelies.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Djuren - 17 mars 2011 13:05

Just nu håller mamma på att packa ner alla våra saker i lådor, vi förstår inte riktigt varför men det känns att något är på gång. Idag har vi sovit länge för mamma hade ont i huvudet och nu ligger vi och sover igen då hon sitter vid datorn. Kan man h...

Av Djuren - 16 mars 2011 14:48


Hej!   Mitt namn är Wilda och jag är nykomlingen i familjen. Jag är räddad från att bli skjuten och mamma blev lite extra kär i mig så jag fick stanna :) Mina andra syskon har flyttat till nya familjer och jag har min familj här. Älskar alla mina...

Av Djuren - 16 mars 2011 14:45


Mamma har försig att vi är smutsiga ibland och då måste vi bada, tror mest hon gör det för att vi ska lukta gott :) Jag gillar verkligen inte att bada, försöker ta första vägen ut, trots att badkarskanten är hög. Ibland lyckas jag men igår var husse ...

Av Djuren - 3 november 2010 16:14

Japp nu har ÄNTLIGEN mamma gjort en ny hemsida till oss. Den är inte klar än men den ligger upp i alla fall på ViDjur.se   Kolla gärna in den :)   Mjau och Vov! ...

Av Djuren - 17 augusti 2010 14:59

La upp detta på min andra blogg med så tänkte att ja lägger upp den här med för dom som vill läsa...   När jag bodde i hus så var jag väldigt aktiv inom hemlösa katter och egentligen vill ja inte ens tänka på hur många som ja räddat för det ä...

Presentation


Vi som bloggar i denna bloggen till familjen Pälsälsklingar. Här får ni följa vår vardag & allt som händer hemma hos oss!

Omröstning

Vilket husdjur har du?
 Hund
 Katt
 Både hund och katt
 Gnagare
 Häst
 Kräldjur (ex orm & ödla)
 Flera olika husdjur
 Annat
 Har inga husdjur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards